Przeprowadzka z Opola do Gdyni + zdjęcia z Gdyni


Podczas pobytu w Trójmieście naszym głównym celem było poszukiwanie mieszkania. Muszę przyznać, że mieliśmy ogromne szczęście -znaleźliśmy cudowne mieszkanie z balkonem i widokiem na Trójmiejski Park Krajobrazowy, a jak dobrze nam pójdzie ze sprawami papierkowymi będzie nasze za tydzień lub dwa.. Trzymajcie kciuki!! Wybraliśmy Gdynię. Wydaje nam się, że z tych trzech miast jest najprzyjemniejsza do życia. Przesyłam w tym poście krótką fotorelację z wypadu (robiłam bardzo mało zdjęć), aktualnie mój czas jest bardzo ograniczony dla bloga:( ale jestem szczęśliwa jak nigdy! Obiecuję nowy post jeszcze w tym miesiącu. :))








 Dziadek pojechał z nami <3

33 komentarze:

  1. Mieszkanie nad morzem to coś wspaniałego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkanie na Pomorzu jest świetne :) mam nadzieję, ze będziesz zadowolona tak jak ja jestem :) Mieszkam w Gdańsku i za nic nie przeprowadziłabym się w inny rejon Polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dziecka byłam przekonana, że moją ostoją na starość będą góry.. a teraz jestem pewna, że kocham Trójmiasto i nie wyobrażam sobie innego miejsca dla mnie. Góry nadal kocham, choć żyć wolę nad morzem. :)

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że jesteś szczęśliwa Aniu :) Czerp z życia jak najwięcej - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieliście szczęście z mieszkaniem! Super :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję znalezienia gniazdka w Gdyni. :) Będziesz teraz miała na co dzień piękne, nadmorskie widoki. :) Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham morze i sama chciałabym tam mieszkać :)
    Może w przyszłości też spotka mnie ta przyjemność kto wie...
    Świetne zdjęcia ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam morze <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę - bardzo bym chciała mieszkać nad morzem. To moje małe marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzenia są po to, by je spełniać:)

      Usuń
  9. Lubię morze ale jednak ja wole góry, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się mieszkanie nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i Ty na nich pełna energii i szczęścia! :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Kochana :* Będzie cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Parę lat temu też marzyłam o mieszkaniu w Trójmieście ale poźniej moje życie zmieniło się o 180 stopni i jednak wolę mieszkać w małym miasteczku bez zgiełku...Ale śmiejemy się z mężem, że gdybyśmy wygrali w Lotto to przeprowadzilibyśmy się w góry i otworzyli agroturystykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybraliśmy ciche osiedle przy Parku Krajobrazowym, więc mamy 2w1! :D Ps. Też marzyłam o górach ale mi się pozmieniało, będę je tylko odwiedzać:) a Wy macie świetny plan! :D

      Usuń
  14. Super kochana ;) Na pewno jest tam pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pierwszym zdjęciu masz naprawdę śliczne okulary:)
    Marzy mi się wyprowadzka z mojego miasta, gdzieś naprawdę daleko stąd. Niestety obecnie nie jest to możliwe;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana czekamy na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jutro uda mi się coś stworzyć, ten miesiąc minie mi zdecydowanie za szybko! :)

      Usuń
  17. Kurczę, a my miesiąc temu byliśmy w Gdyni i w sumie bardzo fajne miasto. Nie wiem czy bym chciała tam mieszkać, ale z całą pewnością mogłabym tam chociaż trochę posiedzieć i bardziej pozwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim ogromnym marzeniem jest mieszkać blisko morza,ale chyba zostaje mi tylko pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham Gdynię! Jestem tak kilka razy w roku. Bardzo zazdroszczę przeprowadzki! Mnie praca trzyma na miejscu, ale gdybym tylko mogła, to wybór padłby na Gdynię! Polecam Notre Dame de Paris w teatrze muzycznym i śniadanie w Chwili Moment :D No i oczywiście pączka z chałwą w Pączusiu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo dziękuję! skorzystam z tych miejscówek :*

      Usuń
  20. Ja jestem z Szczecina też mi tu dobrze:) Powodzenia w nowym mieście życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczecin nie podoba mi się na tyle bym chciała tam mieszkać, nie ma w nim dla mnie "tego czegoś":) Trójmiasto moim zdaniem jest znacznie piękniejsze i ma swój specyficzny urok w którym jestem zakochana od kilku lat:) Kwestia gustu i potrzeb:)

      Usuń
  21. Przeprowadziłam się z południa Polski do Gdańska z miłości do morza i nie wyobrażam sobie teraz mieszkać gdzie indziej. Przez lata wynajmowałam mieszkania i również przez 1 rok mieszkałam w Gdyni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh no Gdańsk i Gdynia są cudowne, sama nie wiem, może wyląduję bliżej niż myślisz ;D

      Usuń
  22. Zazdroszczę ;) ale nie chciałabym mieszkać w tak dużym mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy w planach piękne zielone obrzeża miasta, w centrum również bym nie chciała mieszkać. :)

      Usuń
  23. Gdynia zdecydowanie jest najlepsza w Trójmieście :)! Mam nadzieję, że będzie się super mieszkało w Gdyni <3.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger