Peeling Mojito - mocno orzeźwiający!



Lubicie słynne drinki mojito? Ja uwielbiam!
Mój ulubiony przepis na "peeling mojito" pachnie OBŁĘDNIE! 
Ps. W moim nie znajdziecie listków mięty, zamiast tego wlewam kilka kropel olejku miętowego - efekt chłodzenia murowany!

Składniki:
Opakowanie cukru gruboziarnistego,
2 limonki, 1 cytryna, 
olejek z mięty pieprzowej, oliwa z oliwek.
dodatkowo: jakiś przyjemny dla oka słoiczek :D

Cytrusy trzemy na tarce z mniejszymi oczkami, następnie wrzucamy skórkę do wcześniej przygotowanego słoiczka, dodajemy kilka kropel mięty (ja daję 4-5), zasypujemy cukrem, wyciskamy sok z cytrusów i mieszamy składniki. Następnie zalewamy oliwą z oliwek wedle własnych potrzeb.. gotowe! :)


Taki peeling najlepiej przechowywać w lodówce
- posłuży nam minimum pół roku!
(ja zużywam ekspresowo :D)

20 komentarzy:

  1. Oo ciekawy przepis, musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ciekawy przepis na na peeling. Może jak będę mieć więcej czasu to sama taki wykonam :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na taki peeling, będzie trzeba kiedyś wypróbować:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mój narzeczony podsumował zapach tekstem "dolej białęgo rumu i mogę pić" :D:D

      Usuń
  6. Ostatnio widziałam podobny przepis na innym blogu i zakochałam się w tym peelingu. Łatwy przepis, świetny skład. Koniecznie muszę kupić ładny słoiczek i zrobić taki peeling, ale zamiast oliwy dodam olej kokosowy <3
    Zostawiam obserwację za bardzo zachęcający przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling cudownie się prezentuje w tym słoiczku. <3 Dodatkowym plusem jest mega szybki czas przygotowywania. Jeszcze nigdy nie używałam peelingu własnej roboty. Dzięki za przepis. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki peeling musi być niesamowity <3 i ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie cytrusowe zapachy! Peeling super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż pół roku ? Wow, Bardzo długo ;) Choć myślę, że u mnie poszedł by szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w lodówce tak, a poza o wiele krócej :) Myślę że miesiąc, w porywach na dwa. :)

      Usuń
  12. muszę koniecznie wypróbować! :) byłby idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To musi obłędnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobilabym taki bez miety. W sumkę robiłam podobny peeling :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger