MUZEUM FIGUR WOSKOWYCH - fotorelacja


Warto czasem odłożyć smarftony, dlatego zdjęcia z wyjazdu do Wrocławia mam tylko z muzeum. Cały wypad odbył się bez gapienia się w telefon lub robienia zdjęć. Ten dzień dał nam dużo radości i masę pięknych wspomnień. Lubię robić zdjęcia, lecz jeszcze bardziej lubię spędzać czas z ukochanym. :)

Każda z Nas ma w sobie coś z dziecka. Taka prawda! :D

Poniżej przedstawiam Wam krótką fotorelację z Muzeum Figur Woskowych we Wrocławiu. Na zdjęciach nie ma wszystkiego co jest warte uwagi. Życzę miłego oglądania, a My pewnością wybierzemy się tam jeszcze za jakiś czas z nadzieją, że pojawi się coś nowego! 


  Przy osiołku było tyle radości, że aż aparat nie nadążył!!! :D

  To My, dwa Lwy! #krązypogłoska #żejestemLwowska

"egipski przykuc" :D Bo słowiański jest za mało hipsterski :D



Tyyyyyyyyyle radoooooooooooości!!!!! :D




Znalazła się również odrobinka Harrego Pottera!!! *_*


 Podoba Wam się to miejsce? Czy pojechalibyście tam gdybyście mogli?
Dajcie znać w komentarzach!! :)



15 komentarzy:

  1. Nigdy tam nie byłam, ale bardzo chętnie się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale jak już będę to obowiązkowy punkt to Sky Tower.
    Muzeum figur woskowych wygląda fajnie - z chęcią wstąpię przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzeczony ponad rok temu zabrał mnie na weekend z noclegiem w Sky Tower. Piękny widok z okna nocą.. Polecam!

      Usuń
  3. Uwielbiam tego typu muzea, a do tej pory byłam tylko w jednym! :D
    Koniecznie muszę zaplanować podróż do Wrocławia - najlepiej jeszcze w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny podpis pod zdjęciem, na którym widać Ciebie i lwa. :D Jak tylko dowiedziałam się, że otwierają to miejsce, zapragnęłam się tam wybrać. Do Wrocławia mam niedaleko, więc może uda mi się odwiedzić to muzeum jeszcze podczas wakacji. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jest trochę niedociągnięć (nieczynna sala zniekształcających luster i mało wyposażona sala Harrego Pottera) no ale już teraz warto odwiedzić. :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    Bardzo chętnie odwiedziłabym takie miejsce, może za kilka lat jak syn podrośnie i nie będzie się bał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrocław mam na wyciągnięcie ręki i... nawet nie wiedziałam ze jest tam takie muzeum ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ty jesteś śliczna:O ile masz wzrostu? wyglądasz na kruszynke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 162cm i 53kg bo lubię mieć więcej ciałka, kruszynką się nie czuję.. bardziej krasnalem :D

      Usuń
  9. Widziałam ostatnio, że takie muzeum powstało w Sopocie, muszę się wybrać koniecznie :D!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger