Książki TOP5 - 2017 (styczeń-lipiec)


Z ogromną przyjemnością przedstawiam Wam najlepsze książki jakie miałam okazję przeczytać w ciągu ostatnich miesięcy. Udało mi się przeczytać 22 do tej chwili. Nigdy wcześniej tego nie liczyłam, więc ciężko mi stwierdzić czy to dobrze, czy też nie. Jestem również w trakcie czytania trzech nowych pozycji które już niebawem skończę, a jedna z nich stała się już moim ulubieńcem! :)

Uwaga: po kliknięciu w okładkę automatycznie przeniesie Cię na stronę lubimyczytac.pl z dokładniejszym opisem oraz opiniami innych użytkowników.

Posiadasz konto na lubimyczytać?
Masz podobne preferencje książkowe do moich?
Zapraszam Cię w takim razie TUTAJ
- dodaj mnie do obserwowanych/znajomych. :)



Mia Sheridan - Bez słów

Nie bez powodu wpisuję tę książkę jako pierwszą na liście. Znajdziecie w niej opowieść o dziewczynie próbującej poznać odludka, który mieszka z dala od ludzi. Wiele przeciwności losu kontra jeszcze więcej uczucia i zrozumienia. On stracił głos w dzieciństwie, a historia ukazuje problemy w sferze uczuciowej u osób z tego typu problemami. Bardzo piękna historia o prawdziwej miłości, szczerych uczuciach oraz zawiści osób trzecich.


M. Witkiewicz - Pracownia Dobrych Myśli

Ogłaszam wszem i wobec: jeszcze żadna książka mnie tak nie rozbawiła jak ta. NIGDY. Moją ulubioną postacią jest Pani Wiesława, czyli osiemdziesięcioletnia wścibska sąsiadka. Kiedy czytałam tę książkę i poznawałam nowe perypetie mieszkańców przytulnej 27 to co chwilę wybuchałam śmiechem i pędziłam pokazać nowe śmieszki narzeczonemu!! :D Co prawda nie przepadam za opowieściami w których jednocześnie przeplatają się losy wielu bohaterów, lecz tym razem byłam zachwycona.




Emma Chase - Zaplątani

Żartobliwie napisana historia romansu przystojnego, ambitnego i pewnego siebie faceta z jeszcze bardziej pewną siebie, zadziorną kobietką. Fascynacja, zauroczenie i namiętność toczą wielki bój z irytacją, egoizmem i konkurowaniem w pracy. Lubię takie akcje! :D Nie porwała mnie tak jak pozostałe dwie, lecz muszę przyznać, że czytało się przyjemnie. Wielbicielki romansów i erotycznych wstawek będą zachwycone ];->





Victoria Aveyard - Szklany miecz

Kontynuacja cyklu "Czerwona Królowa" którym jestem oczarowana! Większość życia czytałam w 90% tylko fantastykę i znam całą masę opowiadań tego typu, więc ciężko mnie zachwycić. Poczułam się jak za dzieciaka i czytałam "z wypiekami na twarzy" :D Hapsnęłam oba tomy na raz, a teraz tylko czekam aż w moje rączki trafi tom trzeci. Zachęcam do przeczytania! Książka typowo dla maniaków fantastyki z ciekawym wątkiem miłosnym oraz motywem władania żywiołami.

Karen Essex - Kleopatra

Kiedy po raz pierwszy usłyszałam historię Kleopatry wiedziałam już, że będzie moją ulubienicą. Jest tak do dziś. Książka o której wspominam opisuje nadzwyczaj szczegółowo losy małej księżniczki aż do spotkania z Cezarem. Uwielbiam tą niską, zadziorną czarnulkę ;) I z przyjemnością zachęcam do zapoznania się z tą wersją, jest tu wiele szczegółów o których w innych książkach nie znajdziecie żadnych wzmianek.




Co sądzicie o tych książkach? Znacie? A może zachęciłam kogoś? :)

32 komentarze:

  1. Bardzo interesujące książki . Jak będę mieć więcej czasu napewno po nie sięgnę . Bo każdy opis przyciąga

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z nich, ale wybrałaś bardzo interesujące książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pracownia dobrych myśli"....mam na swojej półce, podobała mi się bardzo! Wesoła, pozytywna...właśnie takie książki lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam odkrywać takie proste i zabawne historie, mam nadzieję że znajdę więcej takich perełek. :)

      Usuń
  4. Żadnej z nich nie spotkałam na swojej drodze :) skusiłabym się na "Kleopatrę" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko obie części Szklanego Mieczu, choć mnie jakoś bardzo nie porwały mimo wszystko koniecznie chcę przeczytać część trzecią.
    Dziś kupiłam książkę do czytania Magda Stachula - Trzecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam fioła na punkcie władania żywiołami, więc stąd takie moje mega dobre podejście do tej książki:) Co do tej którą kupiłaś spodobał mi się jej opis na lubimyczytac więc coś czuję, że też przeczytam. :)

      Usuń
  6. tytuł ,,Bez słów" brzmi bardzo imponująco... :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę sięgnąć po dwie pierwsze spośród polecanych przez Ciebie pozycji :)
    Z jednej strony uwielbiam wątki miłosne w literaturze, a z drugiej miałabym ochotę na coś lekkiego, na poprawę humoru - mam nadzieję, że trafię z wyborem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tek listy czytałam "Zaplątani" i bardzo mi się tak książka podobała :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnej z nich niestety. Mnie ostatnio bardzo wciągnęły powieści Harlana Cobena ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie czytałam, ale zaplątani wyglądają znajomo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwona królowa mimo wielu słów krytyki od różnych osób mi się bardzo spodobała, ale jeszcze nie miałam okazji sięgnąć po drugi tom :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz o nich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj chyba wszystkie mnie zaciekawiły. A niw słyszałam jeszcze o nich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej z tych ksiażek nie czytałam. Słyszałam jedynie o szklanym mieczu i chętnie przeczytam, jak skończę swoje :P

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. O żadnej z nich wcześniej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za ten wpis, właśnie szukałam dobrej książki na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam tych książek, ale wydają się dobrymi pozycjami. W wolnej chwili może przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na książkę Magdaleny Witkiewicz cały czas poluję w bibliotece, ale jest rozchwytywana :D Coraz mnie dziwi mnie dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie już też nie dziwi, genialna autorka:)

      Usuń
  19. Ja lubie bardziej mroczne ksiązki.


    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Serię "Czerwona królowa" zdecydowanie polecam! <3 Ja z kolei nie czytam fantastyki, ale te książki mnie oczarowały. Oprócz trzeciego tomu jest już przetłumaczony na polski dodatek z dwoma nowelkami "Przeklęta korona". Już nie mogę się doczekać, aż wpadnie w moje ręce. :) :) "Zaplątani" gdzieś mi mignęli, ale nie czytałam. Pozostałych książek nie znałam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe tytuły, ciekawi mnie Pracownia dobrych myśli, ale pozostałe też :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tych wymienionych książek chyba skuszę się na Bez słów bo ciekawie się zapowiada ♥ Zapraszam na mojego bloga również ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Zadnej nie czytałam, ale muszę nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam żadnej, ale dopisuję do listy :) Póki co nadrabiam zaległości książkowe i idzie mi całkiem nieźle :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie przeczytałabym Pracownię dobrych myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bez słów w sumie tylko znam i też bardzo mi się podobała :)

    A co Twojego pytania o nową figową wersję Kallosa to jest w działaniu bardzo podobna do reszty kallosów, ale nie przebija moich ulubionych wersji (chyba zapach decyduje sporo o takim a nie innym rankingu :D) czyli banana i multiwitaminy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. genialna jest książka 'zaplątani', czytałam ją dwa razy i naprawdę mogę polecic:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam twórczość Magdaleny Witkiewicz <3. Pracownia Dobrych Myśli jest wyjątkowo przyjemną lekturą. Polecam Ci też Awarię Małżeńską tej autorki, napisaną razem z Nataszą Sochą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger