Książka o herbacie i "Pure Green" Dilmah - recenzja


Herbata..Uwielbiam delektować się nią od dziecka w każdej możliwej wersji. Mam totalnego świra na jej punkcie! Dziś pokażę Wam dwie ciekawe propozycje po tylu latach "praktyk". Książkę zakupiłam kilka miesięcy temu, lecz dopiero teraz mogę o niej coś powiedzieć po namiętnym przestudiowaniu :D Zapraszam na krótką recenzję!


W tym zestawie nie może zabraknąć jednej z moich ulubionych zielonych herbat. Jeżeli jeszcze nie miałyście okazji spróbować to zachęcam! Zielona "Pure Green" firmy Dilmah jest godna miana najlepszej z "ekspresówek". Bogaty zapach, piękny kolor i całkiem dobry smak to nie wszystko. Dilmah cenię również za opakowanie chroniące przez wywietrzeniem zapachu. Cena nie jest zawyżona, zapłacicie nie więcej niż 10zł.




Książka "Herbata 100 przepisów" została napisana przez Mary Ward i jest obowiązkową lekturą dla każdej herbaciary. Poza przepysznymi przepisami znajdziecie tam również mnóstwo informacji na temat herbaty, w prosty sposób zostały też opisane procesy jej parzenia, jej rodzaje oraz cała historia. Książka jest napisana przejrzyście i zawiera piękne zdjęcia. :)

A Ty? Jaką herbatę polecasz?
Podziel się w komentarzu!

16 komentarzy:

  1. Z taką książką jeszcze się nie spotkałam :) Też lubię zieloną herbatę a do tego dochodzą wszelkie owocowe smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatę polecam w zależności chyba od tego co mi akurat smakuje :) miałam czas, że bardzo lubiłam (i nada lubię, tylko nie mogę jej nigdzie kupić) herbatę malinową z wanilią
    A generalnie herbatę pijam tak pewnie z przyzwyczajenia :)

    Zapraszam również do obserwowania mnie https://bogusiabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna książka! Ciekawe czy jeszcze można ją gdzieś kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla Ciebie sprawdziłam i po wpisaniu w google "Książka herbata 100 przepisów" pokazało mi ceny i gdzie można kupić! :)

      Usuń
  4. Nie widziałam nigdy książki z przepisami o herbatach ;o
    Herbatę uwielbiam, zwłaszcza zieloną <3
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam herbatę :)
    Moja ulubiona to ta z Liptona o smaku - brzoskwinia-mango :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej lubię aromatyzowaną, zieloną herbatę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja praktycznie wcale nie pijam herbaty ;) Jedyna po jaką czasami sięgam to chillout z five o'clock :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zieloną herbatę, szczególnie jaśminową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w takim razie firmę English Tea Shop i ich herbatkę białą z jaśminem. :)

      Usuń
  9. bez zielonej herbaty nie wyobrażam sobie dnia a co dopiero życia! <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam herbatę, ale przede wszystkim czarną. ;) Lubię earl greya, lubię też czarne smakowe. Inne rodzaje próbowałam pić, ale nie za bardzo mi podchodzą. ;) Zielonych mam dużo z prezentów. ;)
    Zapraszam do siebie i wspólnej obserwacji. :)
    www.cosmesfera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Herbaty Dilmah należą do moich ulubionych, ja piję jednak czarną w różnych smakach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli mam być szczera to lubię najbardziej ... czarną i zieloną :) Najzwyklejsze bez żadnych ulepszaczy, owoców etc. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam różne fazy - raz z dodatkami, a raz klasyki:) Czarną najbardziej lubię z cytrynką. :)

      Usuń
  13. Uwielbiam herbaty i myślę ze książka by mi sie spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger