Wyjazd do Warszawy (spontan) // krótka fotorelacja :)


Tego samego dnia jeszcze nie wiedzieliśmy gdzie pojedziemy, padło na Warszawę. Miałam ochotę na dobre jedzonko, ładne widoki i CIEKAWE muzea. Myślę, że misja zakończona powodzeniem! Takie spontany lubię najbardziej. :) Jako pyszne jedzonko polecam Sushi w wersji zrollowanej! Znajdziecie je w RollsRolls, mniami. :) Piękne widoczki mieliśmy spacerując po zielonej części Warszawy, a dokładniej mowa o Parku Łazienkowskim który jest najładniejszą częścią stolicy (mam rację? :)).. a co do muzeów, odwiedziliśmy kilka i każde zaliczam do ciekawych (hurraaa!!) zresztą oceńcie sami po krótkiej fotorelacji! :) Pozdrawiam i oby do lataaa! :)






Tylko takie maleństwa jak ja mnie zrozumieją! :D


Przepyszne! Lepsze niż w Krakowie! <3


Outfit Daniela na specjalne okazje... ;D #feszynbardzo








Uwielbiam te wiewiórksy! 





Najlepsze naleśniki jakie jedliśmy - oboje to stwierdziliśmy, więc coś w tym musi być. :)








2 komentarze:

  1. Super zdjęcia :). Miło się oglądało. Takie spontaniczne wypady potrafią przynieść wiele przyjemności :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka wiewióra nigdy nie udało mi się podejść tak blisko. Zdradź jaką masz pomadkę na tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska , Blogger