Wiosna, ach to Ty! / fotorelacja

Witajcie w ten piękny, wiosenny dzień! Niestety nie mogę się pochwalić wspaniałym weekendem ponieważ domsy pokrzyżowały mi nieco plany. W planie miałam zaliczenie dwóch zjazdów na uczelnię, udało się dotrzeć na jeden. Miałam też spore chęci na wyjazd do zamku w Niemodlinie z okazji Dni Niemodlina oraz porobić coś na Dniach Opola.. wyszło NIC. :D Dzisiaj każdy ruch pośladkiem/udem jest dla mnie prawie niewykonalny, ałć. Wzięłam lustrzankę i udaliśmy się na krótki spacer chociaż, bo na nic więcej nie mam mocy. 
 (lustrzanka dała mi powody do częstych przystanków.. :D)

Mam w planie kupić obiektyw do zdjęć makro bo zdjęcia z daleka już mnie trochę nudzą..
Dodatkowo planuję zainteresować się jakimś programem do obróbki zdjęć - większość mojego przerabiania kończy się na telefonie... w instagramie czy coś..... więc jest źle. :D


krótka fotorelacja z dzisiejszego spaceru :

 Moje ulubione zdjęcie z dzisiaj, ciekawe jakby wyglądało po podrasowaniu w programie? :)



  Pokrzywa! Jak przezwyciężę bóle to chyba wybiorę się po nią i zrobię susz na herbatki, mniami. :)


i jeszcze więcej pokrzywy... :)


  Nie pamiętam nazwy tej rośliny, mam na końcu języka co mnie irytuje, jak ktoś zna to z góry dzięki za info! :D

Trafiliśmy na sporą "wylęgarnię żab", wrzeszczały jak szalone :D

mam dla Was jeszcze taki "miejski art", czy coś ;D

       
nie obyło się bez lodów i zdjęcia tyłka dumnej mnie tuż po siłowni (jeszcze nie wiedziałam jaki czeka mnie ból ;D)


7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne makro!
    Pozdrawiam!
    http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia klaaasa !!!! Ja swoje zdjęcia z lustrzanki lub z iphona przerabiam tylko na telefonie w programach, w pierwszym moim poście na blogu mam wymienione najbardziej ulubione aplikacje do edycji zdjęć ;)może któraś Ci przypadnie do gustu buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zdjęcia :)
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się to na których uchwycilaś żabkę oraz pokrzywy. Niby zwykłe pokrzywy ale zdjęcie przyciąga wzrok, ma coś w sobie. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia super mi się marzy lustrzanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ujęcia, z przyjemnością ogląda się te zdjęcia <3.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger