haul zakupowy #1 (kosmetyki, herbaty)

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was szybki haul zakupowy kosmetyczno-herbaciany (czyli to co lubię najbardziej ;D). Ostatnimi czasy staram się robić przemyślane zakupy i powiem Wam, że idzie mi coraz lepiej. :) Celem głównym na dziś było znalezienie perfumy wiosenno-letniej. Zadanie dość łatwe - nie jestem wymagająca. Ta, którą wybrałam jest firmy Esotiq i została stworzona pod nadzorem Joanny Krupy. Wspomniana "Follow The Heart" posiada mieszankę kadzidła, miodu i szafranu, czyli coś słodziutkiego ale bez "taniej słodkości" której nie lubię. Czy będąc w miejscu publicznym poczułyście kiedyś cukierkowe, wręcz dziecinne perfumy od dorosłej kobiety? ugh, takie omijam i zapewniam że Follow The Heart taka nie jest. :) Jej cena za 50ml w Rossmanie to 99,99zł czyli nie duża, jestem bardzo ciekawa jak to będzie z trwałością. :)



Następnie podczas robienia zakupów natknęłam się na nowość (lub jej wcześniej nie widziałam) czyli Living BIO Black Tea w wersji 50szt. Potrzebowałam dużej ilości do domu, bo kończyły się zapasy. :) Przyzwyczajona do saszetkowanej Living troszkę się rozczarowałam tym co zobaczyłam wewnątrz.. no ale pudełko solidne, więc nie ma co marudzić. :) Cena to 11,49zł.


Kupiłam również suszony bratek ponieważ moja skóra potrzebuje lekkiego "odgracenia" na wiosnę. ;) Fiołek trójbawny (bratek) jest cudownym lekiem na zmiany skórne, pomaga oczyścić organizm z toksyn. Bardzo polecam., dostępny w aptekach, ceny nie pamiętam. (5-6?)



No i na koniec.. maseczki które każda zna i każda lubi..a przynajmniej każda którą znam! :D


4 komentarze:

  1. Ziaja uwielbiam te maseczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki z Ziaji bardzo fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te perfumy u Ciebie na IG i mnie zaciekawiłaś nimi! Maseczki z Ziaji są super, chętnie po nie sięgam, właściwie rzadko zdradzam - od czasu do czasu nakładam węglowe z Bielendy. Irving bardzo mi smakuje, muszę upolowac wersję BIO.

    OdpowiedzUsuń
  4. Joanna ma swoje perfumy, ciekawe jak pachną ;) Butelka przypomina trochę Halle Berry

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger