SUPLEMENTY DIETY - ULUBIEŃCY

Stosujesz suplementy? Masz po nich fajne efekty? Podziel się w komentarzu! :)
Uwaga! Post będzie aktualizowany raz w roku jeżeli zajdą jakieś zmiany.

 Poszukiwania idealnych suplementow zaczęłam już kilka lat temu. Szukałam czegoś na lepsze samopoczucie oraz poprawę stanu włosów, skóry i paznokci. Dzisiaj przedstawię Wam moje aktualne pięć hitów, które rzeczywiście przynoszą zaskakujące efekty! Staram się jeść zdrowo i ćwiczyć więc to nie jest tylko ich zasługa (jak będziesz jadła parówki z keczupem popijając Moutain Dew to raczej nic nie pomoże). Nie stosuję ich dzień w dzień bo po pierwsze nie jestem systematyczna, po drugie czasem aż mnie mdli na samą myśl o zażywaniu (nie cierpię), a po trzecie nie jestem przekonana co do przyswajalności i skuteczności, wolę zaufać sobie i wzbogacać dietę, nie półkę z lekami. 
Sporadycznie gdy zajdzie taka potrzeba dorzucam do diety witaminę E, żelazo oraz cynk.
1. WITAMINA C (OLIMP)
Głównie jesienią ale nie tylko:) Co do właściwości wit.C raczej nie muszę się rozpisywać. :)


2. WITAMINA B12 (OLIMP)
Jestem na diecie roślinnej, więc będę niezależnie od pory roku powracała do tego suplementu.
3. WITAMINA D (OLIMP)
Witamina D jest najbardziej potrzebna nam jesienią i zimą ale zdarza mi się kupić opakowanie latem.
#4 VITAPIL (BIOTYNA+BAMBUS)
Po ponad tygodniu stosowania mogę śmiało stwierdzić że jest to mój najlepszy urodowy suplement. Włosy po zażyciu 10 tabletek automatycznie przestały wypadać!


#5 BELISSA SUN
Stostuję tylko w okresie wiosenno-letnim ponieważ jest idealnym "pomocnikiem" w walce o piękną opaleniznę. Zauważyłam, że po tych tabletkach skóra szybciej przechodzi z czerwonego indianina w brąz. :)
ewentualnie mogę polecić jeszcze - BELISSA INTENSE
Jest o wiele słabszym suplem niż Vitapil, ale też przynosi rezultaty.
Stostuję raz na rok.

7 komentarzy:

  1. Stosuje witaminę C, D, Magnez + wit B6 ;)Kiedyś używałam jeszcze Skrzypovitę, ale nie zauważyłam by jakoś szczególnie mi pomogła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam kiedyś Skrzypovitę i mam takie same poczucie zmarnowania czasu, zachęcam do przetestowania Vitapil. :)

      Usuń
  2. zastanawiam się nad Vitapilem, a Skrzypowitą i już jestem pewna,że wybiorę Vitapil
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór! Tak jak pisała kobietka w komentarzu wyżej - skrzypowita efektów ani u mnie, ani u niej nie dała. Cieszę się że pomogłam. :)

      Usuń
  3. Ja suplementuję witaminę C i D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie myślałam o ulubieńcach w tym temacie, ale jak widzę, wielu używam, choć sporadycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynym suplementem diety, jaki stosuję co jakiś czas i mi pomaga, to Doppelherz aktiv Na wosy + Biotyna :). Kiedyś łykałam tę różową belissę i nic mi nie pomogło.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger