PROJEKT DENKO / #1

Posty tego typu będą krótkie i na temat - bez zbędnego rozpisywania się. :) 


NIEBIESKI -  polecam
CZERWONY - nie polecam
CZARNY - neutralne podejście


1. Chusteczki do demakijażu Cleanic.
Demakijaż jest nimi w miarę łatwy i okazały się przydatne w podróżach, lecz są tańsze zamienniki w mniejszych opakowaniach więc oceniam neutralnie. :)

2. Krem BB "Master Blur" Lirene.
Ulubiony, kremowy, delikatnie wyrównujący koloryt. 
Mogę śmiało polecać, nie raz jeszcze u mnie zagości. :)

3. Fluid matujący "Nature Matte" Lirene.
Bardzo słabo kryje i po chwili się po nim błyszczę ( a matuje podobno?!?! ) Nie kupię więcej.
Poza tym utwierdziłam się w przekonaniu że dla mnie są stworzone kremy BB. :)

4. Woda toaletowa "Natural Vitality" Adidas.
Ukochana, ulubiona i najlepsza jaką miałam z wód toaletowych. Najczęściej używam jej po siłowni lub tuż przed, zapach znika po godzinie ale mi to nie przeszkadza. :)

5. Płyn micelarny dla cery naczynkowej Lirene.
Lubię, polecam, kupię ponownie. Opakowanie jest bardzo poręczne więc mam też z tej serii tonik, w najbliższym czasie na zmianę tych produktów się nie zanosi. :)

6. Hipoalergiczny żel pod prysznic Barwa.
Jeden z moich najczęstszych wyborów. Ładnie pachnie i nie powoduje problemów alergicznych. Dodam, że mało kosmetyków hipoalergicznych ma tak przyjemnie słodki zapach. :)

7. Szampon Babuszki Agafii.
Ciężko mi cokolwiek przeczytać bo zmyła mi się polska wersja napisów.. ;D aczkolwiek słyszałam, że istnieją na rynku podróbki tej firmy. Szampon zakupiłam w małym sklepie osiedlowym więc obawy o wersję ściemnioną są większe:P no ale cóż.... był ok. Podchodzę do niego neutralnie ponieważ nie pieni się, nie lubię takich szamponów, ale efekt po wysuszeniu całkiem fajny. Kupię ponownie jak będę pewna co do oryginalności. :)


2 komentarze:

  1. Szampon Babuszki mnie bardzo zaciekawił :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tej wody z Adidasa :)! Jest super! To prawda, zapach nie jest jakoś super trwały, ale i tak mam słabość do niej :). Używam na przemian z zielonym C-thru i Mexxem Ice Touch.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska , Blogger