Najlepszy mix owocowych herbat!




Dzisiaj podzielę się z Wami moim najnowszym odkryciem którym są herbaty firmy Malwa. Zainteresowałam się tą marką jakiś czas temu, a dokładniej wtedy gdy po raz pierwszy zasmakowałam ich malinowej - jest pyszniutka! Jestem herbacianym potworkiem więc wypróbowałam już wiele firm lecz ta jest dla mnie wyjątkowa, czemu? Poniżej przedstawiam pięć powodów. :)



1. "Owocowa Malwa" jest bardzo aromatyczna i w smaku naturalna bez tego niezbyt przyjemnego posmaku ''chemii''. Jedno opakowanie posiada do wyboru sześć smaków więc każdy domownik jak i gość będzie miał w czym wybierać. Na zdjęciu powyżej widać wszystkie smaki które zawiera zestaw o którym piszę. :)
2. Gotowe "bombonierki" są idealne dla osób które lubią mieć spory wybór, równocześnie dbając by nie zawalić zakamarków kuchni opakowaniami. Nie trzeba katować jednego opakowania żeby się pozbyć danej owocówki. Ostatnio skupiam uwagę głównie na firmach które oferują tego typu możliwość, poza tym uwielbiam herbaty pakowane w osobne saszetki - wygodne w domu jak i w podróży.
3. Jest dostępna w Tesco i robię tam codzienne zakupy żywnościowe, więc daję plus za dostępność w sieciówkach.
4. Cena jest przystępna ale dokładnie jej nie pamiętam. :( Przy okazji zakupów zerknę i zaktualizuję post. 
5. Mix jest dostępny w aż 17 wersjach! więc każdy znajdzie coś dla siebie, jeżeli przestestuję więcej niż trzy opakowania to może jeszcze coś wyskrobię na ten temat. :)




Ps. Nie, post nie jest sponsorowany. :)


I to tyle w temacie, zachęcam do przetestowania! :)

3 komentarze:

  1. Jestem herbatocholiczką i koniecznie muszę wypróbować ten mix herbat :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. napewno muszę je spróbować z pewnością :* pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu herbatki :D! Ale takie wpisy właśnie uwielbiam :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger