HAUL ZAKUPOWY #2 (ubrania, dodatki)


Witajcie! Dzisiaj mam dla Was haul zakupowy typowo wiosenno/letni. W następnym poście postaram się wrzucić typowo ubraniowy o tym co kupiłam w kwietniu/maju bo nazbierało się tego w ogromnych ilościach! :O Uwielbiam stylizacje "na kolorowo" czego raczej nie da się ukryć. :) Ps. Pierwsze większe zamówienie z aliexpress tuż tuż! :D

Okulary kupicie TUTAJ i gratis otrzymacie etui. 
Kolczyki C&A za dwie pary zapłaciłam ok. 60zł.

Miałam kupić jeden strój w Calzedonii, a za tą samą cenę mam aż dwa z New Yorkera! :)
Za stroje zapłaciłam tylko 196zł!! Kolory na żywo o wiele piękniejsze. <3 :)

Poza bardzo kobiecym ciemnym różem wybrałam również dziewczęcą pomarańczową górę i różowy dół - oba kolory bardzo neonowe czego nie odzwierciedla zdjęcie. :)


Spodenki New Yorker 37,99zł kupione do "po domu" :D
Nie wiem czy wyjdę w nich gdzieś, no chyba że z psem na spacer. Chociaż w sumie... ;D

Biała koszulka New Yorker, 46,99zł
Bardzo mi się podoba, mimo że ciut za mocno prześwituje. Materiał "pożal się Boże" aczkolwiek za tą cenę nie ma co marudzić. Dekolt piękny, o! :D

Siateczkowa/transparentna koszulka New Yorker, 10,50zł
 Cena czadowa, nieprawdaż? owszem, bo z lumpa! :D Uwielbiam trzy second handy w Opolu.
Mają takie firmy jak Tally Weijl, Zara, czy H&M. Możliwe że pojawi się post z perełkami. :) 
a co do koszulki... kupiona na siłownię, bo przewiewna bardzo. :)

Skarpetki Pepco 3x czarne - 4,99zł / 3x nenowe - 9,99zł 
Moje ulubione stopki, zawsze po nie wracam bo warto. 
Niska cena i miły materiał przewyższają inne sieciówki. 
Ps. Czy tylko mi skarpetki znikają w dziwnych okolicznościach? ;D

Plastikowy kubek Pepco, 7,99zł
Zakupiony z myślą o herbatce przed siłownią i lemoniadzie w plenerze. :)

Ciepło na dworze to i Ania opalona, a jak! :D
125 minut zakupione, bardzo polecam przyśpieszacz Australian Gold "Cheeky Brown".
Kupiłam go za dużą kwotę w solarium bo chciałam "na już" (129zł), 
Jestem przekonana że znajdziecie ten sam w internecie, tylko taniej. :)
Po pierwszym razie już widać było czekoladowy odcień skóry i była mocno nawilżona. :)

7 komentarzy:

  1. Koszulka z New Yorker suuuuuper ;) muszę sobie tez taka kupić idealna będzie do szortów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty mi się mega podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten bordowy strój kąpielowy :) Z zeszłego roku mam dwa z Calzedonii, jeden w odcieniu fuksji trochę bardziej intensywny od tego drugiego co pokazałaś i on nieznośne farbuje, nie tylko w praniu ale też np. zakładałam na niego biały t-shirt i zostawał różowy odcisk od stanika :/ Niby stroje mają gwarancję, ale kurczę nie są takie tanie, mogłyby być lepsze jakościowo. Pierwszy raz tam kupowałam stroje i nie wiem czy więcej to zrobię. Ciekawe czy tak mają z wszystkimi intensywnymi kolorami, bo drugi ma granatowe kwiaty na bieli i już nic się nie dzieje. Ale myślę, że nie kupując w Calzedonii dużo nie straciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde! Ja z kolei miałam wyjątkowo ładnie skrojony czerwony strój kupiony w Calzedonii, ale zostawiłam w hotelu podczas wakacji za granicą no i po stroju. :( Nic mi nie farbował więc może to tylko jednorazowy fail. Może jeszcze jakiś od nich dokupię.. mimo że mam w szafie aktualnie 5 do noszenia;D

      Usuń
  4. Uwielbiam New Yorkera! Super stroje wyhaczyłaś. Ja ostatnio zaopatrzyłam się w bieliznę, 4 rzeczy 130 złotych, w innym sklepie zapłaciłabym drugie tyle. Spodenki są super, z Twoją figurą możesz śmiało w nich wyjść :D. Muszę zobaczyć, co mają u mnie, też bym sobie takie sprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, ale najbardziej podobają mi się szorty :)
    Obserwuję (:
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger