DayUp - prosty skład i niebanalny smak! :)

Witajcie w ten cieplutki wtorek! :) Nie wiem jak u Was, ale u mnie chęci do wychodzenia z domu są o wiele większe i właśnie z tego powodu postanowiłam napisać na temat jednej z moich ulubionych przekąsek w ciągu dnia. Kiedy jestem w drodze na siłownię lub jestem tuż po, a dobrze wiem że do stworzenia obiadu jeszcze długa droga... sięgam po DayUp. Czemu? zapraszam do recenzji. :)

DayUp to nic innego jak mus owocowy z dodatkiem jogurtu naturalnego oraz ziaren zbóż. Ma prosty skład, nie jest naszprycowany chemią ani zbędnym cukrem. To jedna z niewielu przekąsek które można kupić na już i nie martwić się o skład bo ten jest całkiem niezły. :)


DayUp znajdziemy w pięciu wersjach, więc każdy znajdzie coś dla siebie. :)
(cena to około 3zł w zależności od sklepu - ja kupuję w Biedrze i Lidlu)

PRZYKŁADOWY SKŁAD :
Puree owocowe 71% (banan 35%, gruszka 26%, czarna jagoda 10%)
Jogurt naturalny 26%, Płatki quinoa 2%,  płatki owsiane 1%

niezły, co? :) Polecam!            


1 komentarz:

  1. Bardzo je lubię. Często można je spotkać w mojej torebce! Zapraszam do siebie: http://nouw.com/sylviastyle

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska , Blogger