ALIEXPRESS - DUŻE ZAMÓWIENIE / darmowa dostawa, promocje

Mój koszyk na Ali był zapełniany od dwóch lub trzech miesięcy, więc zabrałam się za składanie zamówienia. Dzisiaj przedstawię Wam co i za ile zamówiłam, a w następnym poście w tym temacie napiszę co się sprawdziło a co było wtopą. Wszystko zakupiłam z darmową dostawą oraz aktualnymi zniżkami. Zapraszam do przejrzenia moich łupów. :) Ps. Jeżeli macie swój HIT z Ali to proszę o podzielenie się w komentarzu! :)


>>> LINKI I CENY POD ZDJĘCIAMI <<<




 LEGGINSY  25,06$ -> 12,67$
Zakochałam się w nich od pierwszego kliknięcia ;) no i ta promocja.. :)

 GORSET 13,03$ -> 8,47$
Szukałam takiego już od dłuższego czasu, cena świetna! :)


SIATECZKA W KROPKI 3,99$ -> 4,99$



BIELIZNA Z WYSOKIM STANEM 5,69$ -> 3,58$
TOP Z PASECZKAMI 7,29$ -> 4,45$


OZDOBNE RZEMYKI 0,80$ -> 0,68$

SPINKA 0,96$ -> 0,49$

KWIATOWA OPASKA 1,22$ -> 0,62$

Bardzo przydatne urządzonko! Ciekawa jestem czy dobrze działa. :)

Idealna na małe zakupy aby pożegnać część jednorazówek których mam sterty w domu.

POMPONIK 1,49$ -> 1,34$
Ostatnio mam fazę na pomponiki :D a ten jest przeuroczy *_*

KOLCZYKI 0,56$ -> 0,28$
(kupiłam tylko dlatego że były za grosze)

OMBRE ETUI - 0,98$
(na różne modele telefonów oraz w różnych wariantach kolorystycznych)


ŻEL ALOESOWY 5,80$ -> 4,81$
Wiele dobrego o nim słyszałam, nadszedł czas testu osobistego :D
RZĘSY NA PASKU 0,95$ -> 0,85$
Cena jest na tyle kusząca, że się nie zastanawiałam czy to ma sens. :)

10 komentarzy:

  1. Sporo ciekawych produktów ;-) Oby tylko okazały się być dobrej jakości kiedy już dojdą ;-)
    Do zakupów na Aliexpress zbieram się jak sójka za morze - muszę w końcu wziąć się w garść, usiąść i zamówić to co mi się podoba! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli przynajmniej połowa będzie fajna to już sukces! :D Sugeruję się zdjęciami wklejanymi przez klientów pod aukcją, więc możliwe że będzie lepiej niż myślę. :) Bierz się do roboty! :D

      Usuń
  2. Uwielbiam Ali. Zakupiłam już wiele rzeczy i chyba z wszystkich jestem zadowolona. Najbardziej z pędzli do makijażu, organizerów na szminki i sukienki, którą zakupiłam na ślub siostry.
    Jestem ciekawa tej bielizny, bo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wspaniałości, mam nadzieję, że wszystko będzie wyglądać jak na zdjęciach a nawet lepiej :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką czarną bluzkę z siateczkowym topem w groszki mam z H&Mu i bardzo ją lubię :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy :) sama na niektóre rzeczy bym się skusiła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaszalałaś :). Siateczka w kropki jest super. No i pomponik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te legginsy są rewelacyjne, choruję od dawna na takie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne rzeczy, podobają mi się te kolczyki :) oraz legginsy
    Pozdrawiam,

    wszystkoooiinicc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger