Jesień nie taka straszna! :)

Jesień.. jedni kochają inni nienawidzą. Staram się mimo wszystko widzieć pozytywy w każdej porze roku (najciężej przychodzi mi to zimą brrrr :D). Ten wpis jest głównie o tym, co robię jesienią, co mnie inspiruje i sprawia że jesień jest dla mnie darem a nie przykrym obowiązkiem. Zapraszam. :) 


Przede wszystkim HERBATA!!! MNÓSTWO HERBATY!! :D:D:D a do tego stroopwafel czyli mój ulubiony holenderski przysmak lub inna słodkość (nawet samym miodem w herbacie nie pogardzę). Zdjęcia zrobiłam dzisiaj podczas "posiedzenia" w naszej ulubionej herbaciarni "Jasminum" w Opolu. Ma klimat.. :)


Jesienne spacery i wypady za miasto.. kocham najmocniej! :) Nic tak nie relaksuje.. 



Kosztowanie przeróżnych deserów, dań, herbat.. jesienią cieszy bardziej. :) Dzisiaj skusiłam się na poznanie deseru " Tiramisu z szarlotką" no i był mniami, dobry wybór, aczkolwiek biała herbata którą zamówiłam była okropna (miejscówa "Laba" nigdy na mnie wrażenia nie robiła pod względem herbat i jedzenia więc nawet się nie zdziwiłam).


Odwiedziny dziadka. :) Po prostu. Wracam obładowana ogórkami, pomidorami i papryką, mniam! :D


Dziadek ma mnóstwo królików więc przyjeżdżając do Niego karmimy je trawą albo ususzonymi kolbami kukurydzy, są kochane. :) 


Napisałabym o wieeele więcej ale wypisując to brakłoby mi internetu haha :D 
A tak na poważnie, to jeszcze dopisałabym do tej listy kino, wypady w góry (to takie oczywiste)
no i robienie zdjęć - moją zajawkę którą teraz mogę w pełni wykorzystywać (mam lustrzankę ayee)

Pozdrawiam Wszystkich którzy natrafili na ten wpis i dotrwali do końca, ahoj! :*

1 komentarz:

  1. Jesienną porą uwielbiam herbatę z cytryną i miodem bądź z sokiem malinowym :) A także blask palących się świecy :) Pozdrawiam :)
    www.kwadransdlaciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger