Ciasteczka orzechowe ( keto / low carb / dieta tłuszczowa )

Witajcie!  :) Wakacje pod względem kulinarno-treningowym kuleją u mnie jak co roku :D. Pochłonęłam mnóstwo cukru, drinków & pizzy ale wyrzutów sumienia nie mam! :D Kilka dni temu przerzuciłam się na dietę wysokotłuszczową i niskowęglowodanową. Jest wrzesień, czyli idealny czas na podreperowanie sylwetki. :) Dzielę się z Wami pysznym przepisem na ciasteczka orzechowe. :) Polecam osobom na tej diecie - od tych ciasteczek nie przytyjecie! :)

Składniki na 11 ciastek ze zdjęcia:
- 200g orzeszków ziemnych (mieszam też z nerkowcami i jest ok)
- 4-5 łyżek słodziku
- 2 jajka

Przygotowanie :
Wystarczy wrzucić wszystko do blendera i potem na papier do pieczenia wrzucamy do piekarnika rozgrzanego do 150stopni na 10-15 min. :) Smacznego!!

1 komentarz:

  1. Myślę, że te ciacha staną się hitem u mnie :). Wyglądają niezwykle apetycznie i moja druga połówka na pewno wciągnie połowę na raz :D.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska , Blogger