FIT: Pudding Chia

Witajcie po przerwie. :) W marcowym poście narzekałam na brak czasu i nic się nie zmieniło! :D  Zbliżają się egzaminy semestralne, klientki na rzęsy mam dosłownie dzień w dzień .. ale też przeprowadziłam się na swoje, kupiliśmy sobie małego amstaffa i życie nabiera konkretnego sensu. :) Kursy, wykłady, pnę się w górę w szybkim tempie. Niestety z blogiem jest totalna lipa. Postanowiłam, że będę wrzucać co najwyżej krótkie posty bo lubię blogować. :)


#1 Pudding Chia Kokosowo-Pomarańczowy // Składniki:
nasiona chia, mleko 0,5% wymoczone w wiórkach kokosowych, mus z pomarańczy, 
słodzik ksylitol, gorzka czekolada rozsypana tylko na wierzchu.

#2 Pudding Chia Kakowo-Bananowy // Składniki : 
nasiona chia, mleko bez laktozy 1,5%, słodzik ksylitol, 
kakao (decomorreno) & zmiksowany banan


W maju powróciły wiosenne puddingi z nasionami chia, czyli nasionami szałwi hiszpańskiej. Warto wiedzieć, że nasiona chia zawierają więcej kwasów omega3 niż słynny z ich dużej ilości łosoś atlantycki, oraz więcej wapnia niż mleko (!). Nie będę się wdawać w szczegóły, ale polecam przejrzeć w necie więcej na ten temat - gwarantuję, że najdzie Cię ochota na wypróbowanie tych nasionek, są bardzo wartościowe. :)

Ps. Polecam ekspreymentować! puddingi opisane wyżej to czysty SPONTAN :) lubię też kakaowy w wersji z gruszką zamiast banana, polecam i smacznego. :)

1 komentarz:

  1. U mnie też gorący okres i nie mam czasu na nic! Ostatni semestr studiów to istne szaleństwo. Do tego jeszcze obrona... Ach! Ale co tam, dzień można sobie umilić właśnie takimi pysznymi puddingami :). Kilka razy w tygodniu serwuję sobie te pyszności, zdrowo i smacznie :)!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger