Kolekcja herbat organicznych od "English Tea Shop" / recenzja

Niedziela upłynęła pod znakiem zakupów. Przebuszowaliśmy całą galerię, ale dopiero w Tk Maxx odnaleźliśmy "skarby" :D Dla mojego faceta skarbem były spodnie dresowe (kilka sztuk w super cenach), dla mnie skarbem okazały się.. herbaty.. jak zwykle ;D nigdy nie przypuszczałam, że takie cudeńka można znaleźć w tym sklepie.


English Tea Shop - nigdy wcześniej nie zetknęłam się z tą firmą. Z tego co się dowiedziałam jest ciężko dostępna w Polsce i bardzo droga! Ten zestaw udało mi się kupić za 34,99 ale cena standardowa to około 100zł albo i więcej.  Już po opakowaniu widać, że mamy tu do czynienia z porządną marką, pudełko jest solidne, zadbano o każdy szczegół. 


Byłam przekonana że wewnątrz znajdę torebki zamknięte w saszetki, mój błąd!
Każda wersja herbaty została zapakowana w osobne pudełeczka które wyglądają.. genialnie.


Herbaty są 100% organiczne, skład imponujący, przesyłam go poniżej.
Herbaty dzielą się na 6 kategorii - znajdziemy 8 saszetek w każdym mini pudełku.


Moja Opinia :  Muszę przyznać, że herbaty z tej serii zdecydowanie zadowolą największych smakoszy herbat. Składniki z jakich ta wspaniała firma produkuje herbaty są po prostu świetne (pomijając nawet super fakt, że wszystko jest organiczne).Nie sądziłam, że kiedykolwiek wypiję herbatę z owocem szakłaka morskiego - a jednak, ale czad! :D Zdążyłam przetestować 3 wersje, czyli Sensual Me - wieczorkiem ;d, Energize Me - rano :D i właśnie popijam Youthful Me. Najlepszą z tych trzech okazuje się Sensual Me czyli herbata pobudzająca zmysły z trawy cytrynowej, hibiskusa, herbaty rooibos, jeżyny, cynamonu, korzenia lukrecji i lawendy... mniam. Smak każdej z nich jest bardzo wyrazisty, czuć naturalny aromat i smak, a nie jakąś chemię. Nie mogę się doczekać wypróbowania każdej! POLECAM  TO MAŁO POWIEDZIANE! : ) Tk Maxx właśnie zyskał w moich oczach, i już nie będę marudziła jak ktoś mnie tam będzie zabierał. ;D

5 komentarzy:

  1. Fajny post! Zajrzyj do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w szoku, że w Tk Maxx można kupić herbatki! Zawsze kojarzył mi się ten sklep z odzieżą i innymi akcesoriami :) Ciekawi mnie tylko ta cena początkowa - czy rzeczywiście kosztowały one stówkę? Czy po prostu marketing? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebuszowalam internet, na zagranicznych stronach kosztuja od 90 w gore nawet do 150 zl! :) potwierdzone dane

      Usuń
  3. Też się bym nie spodziewała tam herbaty:) Wielki plus za opakowanie herbat. Mieszankiherbatkowe też wyglądają ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio kupowałem te herbaty na stronie herbata.sklep.pl
    Mają prawie całą ofertę tego producenta.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska (blog) , Blogger