Cejlońska herbata z granatem, acai i wanilią (Dilmah) - recenzja

Nie zdążyło upłynąć 24h od zakupu zielonej z jaśminem a ja już zaatakowałam następne opakowanie. Chyba mam fazę konkretną na serię "exceptional", no po prostu cuda na kiju! (w sumie.. w kartoniku). Podobno starzy Chińczycy mawiali, że herbata ,,odpędza senność i przywodzi dobre myśli".. popijając kolejną szklankę o tej porze chyba się zgodzę. :)


Cena (Alma) 11,99 / 40g - 20 torebek.

skład :  czarna cejlońska herbata, aromat granatu (1%), aromat jagód palmy brazylijskiej Acai (0,5%) i aromat wanilii (0,5%). Pochodzenie suszu : Sri Lanka (Cejlon).

Od producenta : "Kolekcja Dilmah Exceptional zawiera ręcznie zebrane herbaty i starannie wybrane zioła - najwyższej jakości, aromatyczne, o odpowiednim charakterze. Przestrzenne stożkowe torebki oferują na tyle dużą powierzchnię zaparzania, że w ich wnętrzu mogliśmy umieścić nawet największe listki herbaty i ziół. Każdy liść rozwinie się w nich i zaparzy prawidłowo, oddając naparowi cały swój niepowtarzalny charakter. " - nie wiem ile czasu nad tym siedzieli ale fakt, przekonujące ;D

Moja Opinia : Po pracy poszłam wybadać jakie jeszcze smaki w Almie mają. No i ten wpadł mi w oko głównie przez acai i wanilię - mniami. Po otwarciu paczki pierwsze co.. zapach! cudownie słodki zapach. Po zaparzeniu pierwsze co odczułam to posmak BANANOWY :D chyba przez tą wanilię. Smak optymalnie gorzki - taki jaki lubię najbardziej, czyli nawet jak torebkę zostawiłam do końca w kubku, herbata nadal była zdatna do wypicia, i to ze smakiem! smak co prawda nie przebił zielonej z jaśminem, ale nie raz zagości u mnie w KUBKU. :) Idealna dla miłośników nietypowych połączeń smaków, pycha!


2 komentarze:

  1. Te opakowania są zachęcające, bo nie są przesadzone, więc miłe dla oka :) Jednak z Dilmah nie miałem do czynienia jeszcze nigdy... Do nadrobienia! :) Pozdrawiam, Łukasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo godna uwagi marka, też wcześniej nie przypuszczałam że tak mi posmakują. Ostatnio Dilmah robi coraz ciekawsze herbaty i aż żal nie wypróbować :)

      Usuń

Copyright © 2014 Ania Lwowska , Blogger